Monday, June 24, 2013

Produk Lelaki Kuat Tahan Lama Di Ranjang

Posted By: BudakTechnician - 9:09 PM

Share

& Comment

 

Anda mengalami masalah tidak tahan lama?? Isteri anda mengeluh tidak puas di ranjang?? Anda terpancut sebelum isteri puas?? Anda ingin menjadi lelaki kuat yang memuaskan wanita di ranjang??

Saya perkenalkan Ubat Lelaki Kuat Tahan Lama Di Ranjang. Ubat ini dihasilkan dari gabungan herba-herba yang berkualiti yang mampu menjadikan lelaki lebih kuat dan tahan lama di ranjang.

Segala masalah seperti isteri tidak puas, sering pancut awal, dan zakar cepat kendur, akan selesai selepas anda menggunakan ubat lelaki kuat tahan lama di ranjang. Ubat ini tidak panas dan tidak kebas. Ubat ini sangat selesa selepas anda memakannya. Yang paling menakjubkan ubat ini akan membuatkan anda lebih kuat dan bertahan lebih lama di ranjang.

Khasiat Kapsul Ini :-
  • Menambah kekuatan dan daya tahan seksual
  • Menambah nafsu seksual
  • Mencegah pancutan pra matang
  • Memantapkan ereksi zakar serta zakar lebih keras
Gel Herba Lelaki Kuat Tahan Lama Di Ranjang

* Dari testimoni yang telah pihak kami buat, dengan hanya sebiji capsul dapat beri kesan kepada anda paling lama adalah 5 hari. Tetapi anda jangan risau, maksud kami adalah, setelah anda makan capsul ini, kesannya akan terjadi sekiranya anda berasa ghairah untuk melakukan hubungan seks...akan tetapi, selepas anda pancut dan puas, kesan tu akan hilang sementara sehinggalah anda ingin melakukan lagi hubungan seks. Itu kelebihan ubat ini

Cara Guna: Makan ubat ini 1 jam sebelum melakukan hubungan intim (kalau makan lebih awal lebih baik)

Perhatian: bagi anda yg mempunyai masalah kesihatan seperti obesiti, cepat letih dan sebagainya, perlu ambil 2 capsul.

AMARAN!!! Kepada sesiapa yang menghidapi penyakit JANTUNG dan DARAH TINGGI KRONIK, anda dinasihatkan tidak mengambil capsul ini sama sekali.

_________________________________________________________________________________


HARGA UNTUK SATU PAKET = 6 BIJI CAPSUL LELAKI TAHAN LAMA DI RANJANG

RM50.00


Dapatkan PEK PERCUBAAN

RM20 = 2 Capsul

SMS 'PEK PERCUBAAN' Ke 016-5554591


About BudakTechnician

Techism is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 Iklan Online 2U™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Built with Blogger Templates.